Regulamin

 

REGULAMIN REZERWACJI I PŁATNOŚCI – DOM WYPOCZYNKOWY TOPAZ

 

Zarządzający: TOPAZ Sp. z o.o. Dom Wypoczynkowy Topaz, ul. Prusa 3, 58-580 Szklarska Poręba tel. 75 717 26 25, kontakt@noclegitopaz.pl, noclegitopaz.pl

 

I. REGULAMIN REZERWACJI

 

  1. Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową noclegitopaz.pl lub telefonicznie pod nr tel. 75 717 26 25.

  2. Ceny podane w cenniku oraz systemie rezerwacyjnym są cenami za cały pokój (jednostkę mieszkalną) za dobę, uwzględniającą nocleg oraz śniadanie dla liczby osób zgodnej ze standardem pokoju.

  3. Rezerwacja telefoniczna nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 100% wartości w terminie wskazanym w informacji dotyczącej rezerwacji nie później niż 24 godziny po złożeniu rezerwacji.

  4. Rezerwacja poprzez stronę internetową nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie opłacona w chwili dokonywania rezerwacji lub nie później niż 24 godziny po złożeniu rezerwacji. Brak wpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji.

  5. Każda rezerwacja wiąże się z podaniem imion i nazwisk osób mających przebywać w Domu Wypoczynkowym Topaz oraz pełnych danych osoby rezerwującej wraz z podaniem adresu zamieszkania, nr telefonu, adresu email.

  6. Zasady zakwaterowania:

    • W domu wypoczynkowym nie mogą przebywać osoby nie będące na liście gości zgłoszonych do zakwaterowania.

    • W pokoju może nocować maksymalnie taka liczba osób, dla ilu jest on przeznaczony (zgodnie z liczbą łóżek).

    • Dzieci do lat 3 nocują bezpłatnie, pod warunkiem, że śpią w łóżku z rodzicami (nie zajmują osobnego łóżka). Dzieci powyżej 3 lat są wliczane do liczby osób w pokoju.

  7. Pokój w domu wypoczynkowym wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu wynajmu do godziny 11:00 dnia następnego.

  8. W domu wypoczynkowym obowiązuje:

    • całkowity zakaz organizacji imprez

    • zakaz palenia papierosów i papierosów elektronicznych

    • cisza nocna od 22:00 do 6:00

 

II. ZWIERZĘTA (Regulamin pobytu ze zwierzętami)

 

  1. Aby zapewnić Państwu i Waszemu pupilowi komfortowy pobyt, przyjmujemy zwierzęta małych ras. Prosimy o wcześniejszą rezerwację telefoniczną, podczas której ustalimy szczegóły dotyczące pobytu oraz wysokość dodatkowej opłaty. Opłata jest płatna gotówką lub kartą przy zakwaterowaniu.

  2. Ograniczenia dotyczące liczby zwierząt: W jednym pokoju może przebywać maksymalnie jedno zwierzę.

  3. Wymagania dotyczące zwierząt: Zwierzęta muszą być zaszczepione i posiadać aktualne dokumenty (np. książeczkę zdrowia).

  4. Opieka i odpowiedzialność:

    • W trosce o komfort i bezpieczeństwo zarówno zwierzęcia, jak i pozostałych Gości, zwierzę nie może pozostawać samo w pokoju na czas dłuższy, niż jest to konieczne do spożycia przez Państwa śniadania w naszej jadalni.

    • Niedopuszczalne jest pozostawianie zwierzęcia bez opieki w pokoju przez wiele godzin (np. na cały dzień). Przez pozostały czas pobytu zwierzę powinno znajdować się pod bezpośrednią opieką Właściciela.

  5. Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody i zniszczenia w wyposażeniu pokoju oraz innych częściach obiektu, a także na terenie zewnętrznym, wyrządzone przez zwierzę podczas pobytu. Wszelkie szkody będą wyceniane przez kierownictwo obiektu, a ich kosztami zostanie obciążony Właściciel zwierzęcia.

 

III. REGULAMIN PARKINGU

 

  1. Każdy pokój upoważnia do korzystania z jednego bezpłatnego miejsca parkingowego na terenie obiektu.

  2. Parking przeznaczony jest dla Gości Domu Wypoczynkowego Topaz, którzy dokonując rezerwacji pobytu, zgłosili chęć zaparkowania pojazdu (podając nr rejestracyjny pojazdu) na Parkingu w czasie pobytu w Domu Wypoczynkowym Topaz.

  3. Parking dla Gości, w tym również dla Gości Gospody Topaz jest bezpłatny, niestrzeżony, monitorowany.

  4. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest czynny całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

  5. Każdy Użytkownik poprzez wjazd na teren Parkingu wyraża zgodę na warunki niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.

  6. Właściciel parkingu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku działania siły wyższej, kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojazdów znajdujących się na terenie Parkingu, jak również rzeczy w nich pozostawionych lub stanowiących jego wyposażenie. Użytkownik pojazdu odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim na terenie Parkingu.

  7. Parking dla osób niebędących naszymi Gośćmi jest płatny 10,00 zł. Kara umowna za brak opłaty wynosi 100,00 zł. W przypadku nieuiszczenia opłaty, właściciel może podjąć wszelkie środki zmierzające do dochodzenia należności na podstawie przepisów ogólnych.

 

IV. REGULAMIN PŁATNOŚCI

 

W celu potwierdzenia rezerwacji i opłacenia pobytu Gość może wybrać jedną z następujących form płatności:

  1. Dla rezerwacji telefonicznych płatność przelewem na konto bankowe: TOPAZ Sp. z o.o. 1 Maja 11 A, 58-580 Szklarska Poręba, NIP 6112837539 Płatność PLN: nr konta 09 1090 1926 0000 0001 5991 7373 W tytule wpłaty prosimy wpisać nr pokoju, nazwisko jeśli jest inne niż wpłacającego oraz termin pobytu.

  2. Dla rezerwacji poprzez stronę internetową płatność on-line za pośrednictwem systemu Przelewy24.

  3. Dom Wypoczynkowy Topaz pobiera przedpłatę 100%. W celu zagwarantowania rezerwacji, wymagana jest natychmiastowa wpłata całości kwoty. Brak wpłaty w ciągu 24 godzin skutkuje anulowaniem rezerwacji.

  4. Opłata Miejscowa:

    • Do ceny pobytu doliczana jest obowiązkowa opłata miejscowa pobierana na rzecz Gminy Szklarska Poręba, płatna gotówką lub kartą w recepcji w dniu przyjazdu.

    • Wysokość opłaty ustalana jest na podstawie aktualnej Uchwały Rady Miejskiej w Szklarskiej Porębie (w 2025 r.: 3,30 zł/os./doba; od 01.01.2026 r.: 3,40 zł/os./doba).

    • Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej, od dnia 01.01.2026 r. opłata miejscowa pobierana jest od wszystkich osób fizycznych przebywających w obiekcie, w tym również od dzieci do lat 2.

 

V. ANULACJE I ZMIANY TERMINU REZERWACJI

 

  1. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się mailowo: kontakt@noclegitopaz.pl lub telefonicznie pod nr tel. 75 717 26 25.

  2. Do 7 dni przed przyjazdem zwracamy całość 100% wpłaty.

  3. W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 7 dni do przyjazdu lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu całość wpłaty jest bezzwrotna – pobieramy 100% wpłaty lub wpłata jest zaliczana na poczet innego terminu po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją.

 

VI. ZNISZCZENIA

 

Zastrzegamy sobie możliwość obciążenia Klienta po wykonaniu usługi, jeśli zidentyfikujemy uszkodzenia powstałe podczas pobytu, bądź korzystania z dodatkowych usług.

 

VII. REKLAMACJE

 

  1. W celu zapewnienia prawidłowej procedury procesu reklamacji z tytułu wad towarów i usług sprzedawanych i świadczonych w Domu Wypoczynkowym Topaz, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązuje następująca procedura reklamacyjna.

  2. Niniejszy regulamin reklamacji jest umieszczony w widocznym miejscu dostępnym dla klienta (w recepcji oraz na stronie https://noclegitopaz.pl/regulamin).

  3. Konsument odbierając osobiście świadczoną usługę, wyraża zgodę na sposób postępowania reklamacyjnego i potwierdza, że zapoznał się z jego treścią.

  4. Prawo z tytułu odpowiedzialności za wady: W przypadku, gdy klientowi Domu Wypoczynkowego Topaz zostanie dostarczona usługa niższej jakości lub w mniejszym zakresie niż było wcześniej uzgodnione, Klient ma prawo reklamować wszelkie wady świadczonych usług.

     
  5. Korzystanie z prawa z tytułu odpowiedzialności za wady: Jeżeli klient stwierdzi przyczyny i fakty, które mogą być przedmiotem reklamacji, zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ewentualną reklamację. Reklamacje dotyczące wad zakwaterowania można zgłaszać w recepcji bez zbędnej zwłoki. Prawo do reklamacji wad zakwaterowania wygasa, jeżeli klient nie skorzystał z niego do czasu wyjazdu z Domu Wypoczynkowego Topaz.

     
  6. Procedura rozpatrywania reklamacji (Usługi noclegowe): Klient ma prawo zażądać bezpłatnego, należytego i terminowego usunięcia wad (np. wymiany wadliwego wyposażenia). W przypadku braku możliwości usunięcia usterek technicznych w pokoju, a dom wypoczynkowy nie może zaoferować klientowi innego, alternatywnego zakwaterowania, klientowi przysługuje rabat od ceny noclegu za obopólną zgodą lub zwrot całej zapłaconej ceny za zakwaterowanie przy odstąpieniu od umowy.

  7. Reklamacje rozpatruje manager domu wypoczynkowego lub upoważniony przez niego pracownik.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.12.2025 r.

  2. Do rezerwacji dokonanych przed dniem wejścia w życie niniejszego Regulaminu stosuje się przepisy obowiązujące w dniu dokonywania rezerwacji (stare zasady).

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej.

Przewijanie do góry