Regulamin

Regulamin rezerwacji i płatności

Zarządzający : TOPAZ Sp. z o.o.

Dom Wypoczynkowy Topaz, ul. Prusa 3, 58-580 Szklarska Poręba, tel. 75 717 26 25 kontakt@noclegitopaz.pl, noclegitopaz.pl

REGULAMIN REZERWACJI

Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową noclegitopaz.pl lub telefonicznie pod nr tel. 75 717 26 25.

Rezerwacja telefoniczna nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 100% wartości w terminie wskazanym w informacji dotyczącej rezerwacji nie później niż 24 godziny po złożeniu rezerwacji. Rezerwacja poprzez stronę internetową nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie opłacona w chwili dokonywania rezerwacji lub nie później niż 24 godziny po złożeniu rezerwacji.

Brak wpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji.

Każda rezerwacja wiąże się z podaniem imion i nazwisk osób mających przebywać w Domu Wypoczynkowym Topaz oraz pełnych danych osoby rezerwującej wraz z podaniem adresu zamieszkania, nr telefonu, adresu email.

W domu wypoczynkowym nie mogą przebywać osoby nie będące na liście gości zgłoszonych do zakwaterowania.

Pokój w domu wypoczynkowym wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu wynajmu do godziny 11:00 dnia następnego.

W domu wypoczynkowym obowiązuje :

– całkowity zakaz organizacji imprez

– zakaz palenia papierosów i papierosów elektronicznych

– cisza nocna od 22:00 do 6:00

Zwierzęta

Aby zapewnić Państwu i Waszemu pupilowi komfortowy pobyt, przyjmujemy zwierzęta małych ras. Prosimy o wcześniejszą rezerwację telefoniczną, podczas której ustalimy szczegóły dotyczące pobytu oraz wysokość dodatkowej opłaty. Opłata jest płatna gotówką lub kartą przy zakwaterowaniu. Ograniczenia dotyczące liczby zwierząt: W jednym pokoju może przebywać maksymalnie jedno zwierzę. Wymagania dotyczące zwierząt: Zwierzęta muszą być zaszczepione i posiadać aktualne dokumenty. Zależy nam na tym, aby pobyt w naszym obiekcie był przyjemny dla wszystkich gości.

REGULAMIN PARKINGU

Każdy pokój upoważnia do korzystania z jednego bezpłatnego miejsca parkingowego na terenie obiektu.

Parking przeznaczony jest dla Gości Domu Wypoczynkowego Topaz, którzy dokonując rezerwacji pobytu, zgłosili chęć zaparkowania pojazdu (podając nr rejestracyjny pojazdu) na Parkingu w czasie pobytu w Domu Wypoczynkowym Topaz (zwanego dalej: „Gościem”).

Parking dla Gości, w tym również dla Gości Gospody Topaz jest bezpłatny, niestrzeżony, monitorowany.

Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu.

Parking jest czynny całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

Każdy Użytkownik poprzez wjazd na teren Parkingu wyraża zgodę na warunki niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.
Właściciel parkingu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku działania siły wyższej, kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojazdów znajdujących się na terenie Parkingu, jak również rzeczy w nich pozostawionych lub stanowiących jego wyposażenie. Użytkownik pojazdu odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim na terenie Parkingu.

Parking dla osób niebędących naszymi Gośćmi jest płatny 10,00 zł. Kara umowna za brak opłaty wynosi 100,00 zł.

W przypadku nieuiszczenia opłaty, właściciel może podjąć wszelkie środki zmierzające do dochodzenia należności na podstawie przepisów ogólnych.

REGULAMIN PŁATNOŚCI

W celu potwierdzenia rezerwacji i opłacenia pobytu Gość może wybrać jedną z następujących form płatności:

Dla rezerwacji telefonicznych płatność przelewem na konto bankowe:

TOPAZ Sp. z o.o. 1 Maja 11 A, 58-580 Szklarska Poręba, NIP 6112837539

Płatność PLN: nr konta 09 1090 1926 0000 0001 5991 7373

W tytule wpłaty prosimy wpisać nr pokoju, nazwisko jeśli jest inne niż wpłacającego oraz termin pobytu.

Dla rezerwacji poprzez stronę internetową płatność on-line

– za pośrednictwem systemu Przelewy24

Dom Wypoczynkowy Topaz pobiera przedpłatę 100%. 

W celu zagwarantowania rezerwacji, wymagana jest natychmiastowa wpłata całości kwoty.

Brak wpłaty w ciągu 24 godzin skutkuje anulowaniem rezerwacji.

ANULACJE I ZMIANY TERMINU REZERWACJI

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się mailowo kontakt@noclegitopaz.pl lub telefonicznie pod nr tel. 75 717 26 25.

Do 7 dni przed przyjazdem zwracamy całość 100% wpłaty. W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 7 dni do przyjazdu lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu całość wpłaty jest bezzwrotna – pobieramy 100% wpłaty lub przestawiana jest po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją na inny wybrany przez Państwa termin.

ZNISZCZENIA

Zastrzegamy sobie możliwość obciążenia Klienta po wykonaniu usługi, jeśli zidentyfikujemy uszkodzenia powstałe podczas pobytu, bądź korzystania z dodatkowych usług.

REKLAMACJE

W celu zapewnienia prawidłowej procedury procesu reklamacji z tytułu wad towarów i usług sprzedawanych i świadczonych w Domu Wypoczynkowym Topaz, zgodnie z Ustawą nr 250/2007 Dz.U. o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami oraz Ustawą nr 40/1964 Dz.U. kodeksu cywilnego z późniejszymi zmianami, obowiązuje następująca procedura reklamacyjna:

Sprzedawca jest zobowiązany do należytego poinformowania Klienta o warunkach i sposobie reklamacji, w tym, gdzie można złożyć reklamację oraz gdzie dokonać naprawy z tytułu gwarancji.

Niniejszy regulamin reklamacji podlega § 18 ust. 1 Ustawy o ochronie konsumenta i jest umieszczony w widocznym miejscu dostępnym dla klienta (w recepcji oraz na stronie https://noclegitopaz.pl/regulamin)

Konsument odbierając osobiście świadczoną usługę, wyraża zgodę na sposób postępowania reklamacyjnego i potwierdza, że ​​zapoznał się z jego treścią.

Na potrzeby niniejszego regulaminu reklamacji przez reklamację rozumie się podjęcie odpowiedzialności za wady usługi, a postępowanie reklamacyjne kończy się zwrotem ceny zakupu usługi, wypłaceniem stosownej zniżki usługi lub uzasadnioną odmową.

Prawo z tytułu odpowiedzialności za wady. W przypadku, gdy klientowi Domu Wypoczynkowego Topaz zostanie dostarczona usługa niższej jakości lub w mniejszym zakresie niż było wcześniej uzgodnione, albo ma to miejsce zazwyczaj, Klient ma prawo reklamować wszelkie wady świadczonych usług w tym prawo do usunięcia, uzupełnienia lub zastąpienia świadczenia nową usługą albo odpowiednią zniżką od uzgodnionej ceny opłaconych usług.

Korzystanie z prawa z tytułu odpowiedzialności za wady (reklamacje)

Jeżeli klient stwierdzi przyczyny i fakty, które mogą być przedmiotem reklamacji, zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ewentualną reklamację .

Reklamacje dotyczące wad zakwaterowania można zgłaszać w recepcji bez zbędnej zwłoki. Prawo do reklamacji wad zakwaterowania wygasa, jeżeli klient nie skorzystał z niego do czasu wyjazdu z Domu Wypoczynkowego Topaz. Składając reklamację, klient zobowiązany jest do przedłożenia wszelkich stosownych dokumentów dotyczących świadczenia danej usługi lub nabycia towaru, co do którego składa reklamację.

Procedura rozpatrywania reklamacji

Usługi noclegowe

Klient ma prawo zażądać bezpłatnego, należytego i terminowego usunięcia wad, a mianowicie:

a) Wymiany wadliwego lub uzupełnienia drobnego wyposażenia pokoju.

b) W przypadku braku możliwości usunięcia usterek technicznych w pokoju (awaria instalacji grzewczej, niskie ciśnienie wody, brak ciepłej wody, awaria prądu itp.), a dom wypoczynkowy nie może zaoferować klientowi innego, alternatywnego zakwaterowania, a jeśli mimo tych wad pokój zostanie zaoferowany klientowi, klientowi przysługuje rabat od ceny noclegu za obopólną zgodą lub odstąpienie od umowy przed przenocowaniem oraz zwrot całej zapłaconej ceny za zakwaterowanie. Reklamacje rozpatruje manager domu wypoczynkowego lub upoważniony przez niego pracownik, który jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji i podjęcia decyzji o sposobie jej załatwienia.

Terminy wykonalności praw z tytułu odpowiedzialności za wady

1. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji bez zbędnej zwłoki, w przeciwnym wypadku prawo do reklamacji wygasa. Okresy gwarancji określają postanowienia § 620 i nast. Kodeksu Cywilnego.

Współpraca klienta i usługodawcy podczas rozpatrywania reklamacji

Klient zobowiązany jest do osobistego udziału w postępowaniu reklamacyjnym, oraz ma obowiązek przekazania obiektywnych informacji na temat świadczonej usługi. Jeżeli wymaga tego charakter reklamacji, klient ma obowiązek umożliwić personelowi dostęp do wynajętego mu pokoju apartamentowego, w celu ustalenia zasadności reklamacji.

Postanowienie końcowe

1. Niniejszy Regulamin reklamacji wchodzi w życie z dniem 1.12.2024r.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany lub aktualizacji procedury reklamacyjnej bez uprzedniego powiadomienia klienta.

Scroll to Top